יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

סקירה: מוצרי sebocalm young

שני המוצרים שאני עומדת לסקור הם מוצרים ששבו את ליבי. כבשו אותי!
אני לא יודעת מה היה בהם כל כך מדהים- אבל הם עשו לי את זה.
אני אוהבת להשתמש בהם!


סבון פנים וקרם הלחות מסדרת סבוקלם יאנג


האריזות נקיות ויפות מבחינה עיצובית,המוצרים קישטו לי את חדר האמבטיה בצבע תכלת נעים ומרגיע.
עוד משהו שרציתי לציין,כתוב בבירור מתי פג התוקף של המוצרים- זה דבר גדול!



ג'ל ניקוי לפנים לעור שמן:
ג'ל ניקוי לפנים מסדרת "סבוקלם יאנג"


החומר יוצא בצורה מבוקרת מאוד ולא יוצא בלי שליטה- החור בגודל הנכון בידיוק!
מרקם הסבון הוא ג'ל בצבע שקוף
החומר לא מקציף בכלל- לקח לי זמן להתרגל לזה- אחרי כמה זמן זה לא הפריע לי כבר.

לפני שפתחתי את הסבון היה אטם מנייר כסף על הפתח- דבר שלא ראיתי בהרבה מוצרי טיפוח שרכשתי- פלוס רציני מבחינתי!

ההרגשה הייתה שהפנים נקיות,נושמות,הצלחתי להיפטר מהשומן שהצטבר על הפנים במהלך היום- הוא הצליח לעמוד גם בתהליך הסרת איפור הפנים שכאמור אצלי זה חלק מהדרישות.
מוצר באמת מדהים! אני בטוחה ב100% שאחזור ואקנה אותו שוב!

מחיר: 60 ש"ח ל-160 מ"ל. ניתן להשיג בבתי מרקחת וברשתות הפארם. 

קרם לחות לפנים לעור שמן הנוטה לפצעונים:


קרם לחות לפנים מסדרת "סבוקלם יאנג"

הקרם במרקם דליל יחסית לקרמים שאני משתמשת בהם,הוא בצבע לבן.
הקרם נספג במהירות- אך משאיר שכבת לחות נעימה ולא "חונקת".
אין הגנה מהשמש שזה חיסרון אדיר בשבילי. (יש מצב שלא אקנה אותו שנית בגלל העניין הזה.)
הקרם מגיע בשפורפרת וזה חוסך לי את השימוש בספטולות,זה דבר נהדר!

ההרגשה הייתה שהפנים רעננות,מלוחחות,נושמות אך בלי שכבת שומן מעצבנת ומכבידה. 
מוצר טוב בהחלט. אך לא בטוח שאחזור לרכוש אותו- אני אעדיף קרם שמכיל SPF. 

מחיר: 70 ש"ח ל-50 מ"ל. ניתן להשיג בבתי מרקחת וברשתות הפארם. 



דף הפייסבוק של "סבוקלם יאנג" 

מקווה שנהנתן. נשיקות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה