יום שישי, 2 באוגוסט 2013

מומלצי החודש- יולי

אני לא מעכלת שאנחנו ב... שאנחנו באוגוסט!
החודש עבר כל כך מהר,ואני מרגישה שהחופש מתחיל להסתיים וזה מה שמזכיר לי שאני חייבת להפסיק לטייל ולהתחיל לנוח קצת!
יאללה מומלצי החודש! 

החודש יצא לי לטייל בארץ המון (את ארץ ישראל לא לומדים דרך האטלס והספרים,את ארץ ישראל לומדים דרך השבילים!)
המוצר ששימש אותי הכי הרבה החודש הוא מי אם לא קרם ההגנה!
"ספרי תחליבי להגנה גבוהה מאוד ורחבה מקרינת השמש- 45 SPF" מבית ד"ר פישר.
קרם ההגנה הזה נפלא!
הוא נספג בעור שלי מאוד מהר ולא גורם לי להזיע יחסית לקרמי הגנה אחרים שניסיתי. 
חידשתי את הספרי כל 3 שעות בערך והוא תיפקד נהדר! לא נשרפתי בכלל! 
המנצח של הקיץ!

אחרי שראיתי המלצות חמות בקבוצת המכורות החלטתי ללכת לסניף ביוטיקר הקרוב אליי ולרכוש את  "ליפ גלוס מקצועי- דו צדדי עמיד במיוחד"
השפתון באמת באמת מדהים!
הצבעים משגעים. 
הם עמידים לשעות ארוכות (כ-16 שעות) 
הוא דוהה בצורה נהדרת ואחידה ואני כל כך אוהבת אותו!
יש לי בינתיים 2 גוונים והיד עוד נטויה. 
מומלץ מאוד למי שאוהבת למרוח ולשכוח. 




מחיר: 7.50 ש"ח להשיג ברשתות "ביוטיקר" 

ספרי גוף מרענן- ויקטוריה סיקרט
כאמור,אני אוהבת בקיץ להרגיש בלי,הכי פשוט,הכי טבעי,כמה שפחות.
הספרי גוף של ויקטוריה סיקרט נפלא עבורי - קליל,נעים,מרענן,ריח פירותי וכיפי.
הריח לא עמיד במיוחד.
נותן לי "בוסט" של אנרגיה בעיצומו של יום ארוך ומעייף. 


להתראות בחודש הבא! 




תגובה 1:

  1. אני משוגעת על הספריים של ויקטוריה סיקרטס, הלוואי ויוציאו להם גרסאות קצת יותר עמידות בעתיד, מעבר ל"שבע דקות בגן עדן"..

    השבמחק