יום שלישי, 16 ביולי 2013

1000 KISSES LIP TINT

  שלום לכולם (שמה דגש על הרבים ולאו דווקא רבות,חשוב לי מאוד )!
החלטתי לעשות סקירה על הליפ-סטיין של רימל 1000 KISSES LIP TINT
בלי הרבה הקדמות,אפשר להתחיל

ה"טוש" של רימל סיקרן אותי מאוד,הייתי בסופר פארם (גם לי יש נפילות לפעמים:P) הוא היה במבצע ולבסוף עלה 30 ש"ח.
אני לא כל כך יודעת כמה הוא עולה בארץ במחירו המקורי, באינטרנט הוא עולה בערך 30 ש"ח (£5.99) במחירו המקורי. 
הליפ סטיין של רימל הם שפתון דו צדדי.
בצד אחד מקבלים את הסטיין של הצבע, ובצד השני חמאת שפתיים. 
1000 KISSES LIP TINT

המרקם שלו הזכיר לי מאוד טוש פרמננטי (וגם הריח קצת מזכיר:P עבורי זה לא מאוד משנה-מי שכן רגישה לריחות-אני ממליצה לבדוק את העניין)

הטוש מאוד נוח לעבודה,והצלחתי לדייק איתו מאוד,הצבע יוצא בידיוק במינון הנכון!


 אחרי ההנחה הוא משאיר סטיין (כתם) על השפתיים שנשאר לשעות ארוכות.

בצד השני יש חמאת שפתיים שנותנת גימור משגע לשפתיים, לא מבריק מידי, אבל התחושה נעימה מאוד על השפתיים.

הצבע שבחרתי הוא אדום אדום,אין לזה תיאור אחר, צבע מדהים! 


מינוס גדול לסטיין- הוא דוהה בצורה מאוד מאוד לא מחמיאה! 


בסך הכל, אני התרשמתי לטובה מהליפ סטיין.הליפ סטיין הזה מושלם לי לקיץ, כי אני לא מרגישה אותו, לא מרגישה שיש לי משהו על השפתיים, ובקיץ אני מחפשת תמיד כמה שפחות, בכל דבר.

2 תגובות: