יום חמישי, 25 ביולי 2013

מה יש בתיק שלי?

אחד הדברים שאני הכי הכי אוהבת לצפות/לקרוא אותם זה "מה יש בתיק שלי"
אז,עכשיו תורי!
נתחיל 

התיק שלי בצבע שחור עם ירוק,של חברת "כיסים"

התיק נקנה לפני 3 שנים בערך,וחזר לשימוש בזמן האחרון,החנות משתמשת בעור אמיתי וכך גם רצועות התיק שלי,ולכן לא אחזור לקנות שם.







מה יש בתיק שלי



כאן יש את הקלמר החמוד שלי,שנקנה באייבי לפני מספר חודשים,ואת הפנקס שלי,ששם אני רושמת כל מיני משימות,קניות ודברים חשובים.




כאן יש את המטענים לפלאפון שלי,שאם לא בתוך הנרתיק הזה,הם נקרעים ונהרסים,אני נזק!




מברשת ומשחת שיניים בתוך נרתיק של כללית סמייל




בדרך כלל יש לי חטיף כלשהו בתיק,לפעמים זה חטיפי אנרגיה ולפעמים מיני פריכיות של אנרג'י. יאמי!




נרתיק "מרענני הנשימה שלי" 

אם מישהי תרצה פירוט,יש כאן כמה מרענני נשימה מאייהרב שאני אוכל להמליץ עליהן.


תיק האיפור שלי!
הוא לא מעניין כמו של שאר הבחורות,
יש פה את תרסיס המים הטרמליים של אוון,מגבונים להסרת לק של ביוטיקר,מגבונים להסרת לק של לייף,פצירה- למקרה שנשברת ציפורן,מברשת קטנה וחמודה שאיתה אני מניחה פודרה,גומיות לשיער,מראה,וליפ באלם לשפתיים..
ביום יום מצטרף לתיק איפור הפודרה ומוצר שפתיים כלשהו.


אוזניות,שאם הן לא נשמרות בתוך האריזה,הם יגמרו כמו שאר האזניות שלי. אני הורסת אזניות סדרתית. 


הארנק שלי מטופטן. מה שמזכיר לי שאני חייבת להחליף אותו כבר!

מה המוצרים שאתן לא יוצאות בלעדיהם מהבית? ☺ 

2 תגובות:

  1. פוסט מקסים! נהניתי מאוד לקרוא :)
    האמת היא שאני לא יוצאת הביתה בלי ארנק, אני מעדיפה ארנק מאשר פלאפון :P
    אני חייבת לומר, מאז שהגבת לי בבלוג, אני לא מפסיקה לקרוא את הפוסטים שלך! תודה שהגבת אצלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מקסימה!!! מרגשת אותי מאוד בתגובותייך

      מחק