יום חמישי, 25 ביולי 2013

המברשת הרטובה - Wet Brush

קיבלתי מברשת שיער חדשה להתנסות ורציתי לשתף אתכם בחוויה האישית שלי מהמברשת הזו.

הדבר הראשון שפגשתי,עוד לפני שקיבלתי את המברשת היה היחצ שלהם,כנרת המקסימה,היה כיף מאוד לדבר איתה,היא מקסימה.

ועכשיו לעניין,המברשת!


המברשת הרטובה - Wet Brush

מידע "יבש" על המברשת הרטובה תוכלו למצוא כאן - אני לא רוצה להכביד עליכם עם חומר "עיוני",בפוסט הזה אשמח להתמקד קצת יותר בחווית השימוש שלי במברשת. באתר הרשמי שלהם יש גם את דרכי הקנייה,ואם אתם צריכים עזרה בעניין אתם מוזמנים להשאיר תגובה!

השיער שלי מתולתל,עבה ומלא בקשרים.
אני באופן אישי תמיד מסתרקת במקלחת (בתוכה),אחרת התלתלים המופרעים שלי מתנפחים ומאבדים צורה.
תמיד הספר שלי אמר לי שאסור לי לעשות את זה,ושהשערות שלי ישברו,אבל לא מצאתי דרך אחרת!
הפעם החלטתי לא להסתרק בתוך המקלחת,החלטתי לחפוף,בלי להסתרק במקלחת ורק לאחר מכן לבחון את המברשת הרטובה.
המברשת הייתה רכה מידי עבור התלתלים השובבים,היא לא הצליחה להתיר את כל הקשרים,היא לא הצליחה להתמודד עם התלתלים והקשרים המשוגעים שלי.

אם יש לכן שיער לא עבה במיוחד-הייתי ממליצה לכן בחום להושיט את היד למברשת הרטובה,היא לא גורמת לנשירה,שום שערה לא נשארה על המברשת!
  
המברשת הרטובה - Wet Brush


היה כתוב בדפי ההסבר שהמברשת מתאימה גם לתוספות שיער ופאות.
וישר חשבתי על אמא שלי (שלובשת פאה- לא מסיבות דתיות).
היא שמחה כל כך שנתתי לה להתנסות במברשת,היא אמרה שבכל פעם שהיא מסתרקת השיער של הפאה נושר ונתלש מהפאה!
הבאתי לה את מברשת השיער הרטובה והיא הודתה לי כל כך!
מבחינתה המברשת הרטובה הייתה הצלחה מסחררת,הפאה שלה נשארת שלמה לאחר הסירוק.
השיער הטבעי שלה הוא מתלותל אבל דק יותר משלי,המברשת תפקדה נהדר,ולראשונה- המברשת יצאה "נקייה" משערות,זה לא קורה בשום מברשת שהיא ניסתה עד עכשיו. 

לסיכום,
אמליץ למי שיש שיער דק לנסות את המברשת,בשבילי היא הייתה קצת פחות מוצלחת.
אמא שלי נהנת ממנה כל כך,הן בשביל הפאה והן בשביל שיערה הטבעי.


מקווה שנהנתן,נשיקות. 

2 תגובות:

  1. פוסט חמוד! נהנתי לקרוא :)
    איפה אפשר לרכוש את המברשת?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מקסימה!
      את המברשת תוכלי לרכוש בקישור הזה: http://www.wetbrush.co.il/shop/
      תהני!

      מחק